María and Fer live an intense and complicit love, in an idyllic setting by the coast of Cádiz: a house with land, a vegetable garden with chickens, a rich social life, and time to spend with each other. Since money does matter in life, all this is sustained by exposing their sex life on OnlyFans, a social network with paid memberships, a thing they carry with ease and grace. What really lies behind all this, along with its consequences, is what we will see in these 21 moments of intimacy: the emotional flipside of OnlyFans brought by the cinema.