Wojciech, who does not feel the ubiquitous joyful atmosphere, meets someone who changes his holiday plans. In turn, Karina and Szczepan get embroiled in a fight for an inheritance that may divide even their loved ones. They will see if the only thing that comes out well with the family is in the photos.