Claire and Thomas are happily married with two kids. As the Police find by their house a newborn believed to be Claire’s, their lives are thrown into turmoil. Claire claims she didn’t know she was pregnant but how could one not notice it? As her best friend and lawyer Sophie builds her defense, the very essence of motherhood soon becomes the heart of the case.