In the past few days Rome has been the scene of a singular event: when it rains, the manholes exhale a dense steam whose origin and composition is unknown. No one can imagine that whoever breathes in the mysterious substance will have to deal with what he/she represses, their darkest instincts, their anger. Not even the Morel family.