Tom has a degree in Romance languages and farms clams. Lea, the eldest daughter of the undersecretary at the Ministry of Defence, is a therapist in a public health clinic. They clash when they first meet, but that’s nothing compared to what is going on around them: a tragic diplomatic incident between Spain and Italy leads to the unthinkable: war in the heart of Europe. And, incredible as it may seem, only Tom and Lea may be able to stop it.