Charles and Marta are staying in a beautiful seaside hotel but their marriage is falling apart. During a magic show for the guests, Albert, a somewhat charlatan magician makes Marta disappear. Charles becomes impatient and calls for his wife when the magician suddenly puts a box in his hands and tells him that Marta is inside: he must not open it unless he has absolute faith in her, otherwise she will disappear forever...