The first film of the popular YouTuber Charlotte M. In the film Charlotte, a spontaneous and creative girl, is engaged in organising a school dance to raise the necessary funds to save the natural oasis where she spent the best moments of her childhood. To be successful in the enterprise, she tries in every way to show herself perfect in the eyes of the whole school, but in this way she ends up losing her sincerity, ruining her love story with Davide and above all the relationship with her best friend. her, Sofia. To find the things that really matter, Charlotte will have to find herself first.