Nora and Leo, 16, live in the same town, in the same suburbs, go to the same highschool, but everything opposes them: their social backgrounds, their families religions, their everyday lives. Yet, they fall in love at first sight. But from a theft accusation bringing into conflict their respective families, their love story will have to face a series of trials and dramas.