Fausto Perbellini and Fausto Biasutti are middle-aged loners who strike up an unlikely friendship on account of a shared first name. They share a common goal: living a frugal life in the countryside escaping from Rome’s hustle. After their relocation into the Biasutti’s inherited house in the Friuli’ hills, they clumsily attempt to farm, while trying to ingratiate themselves with the local folk. What doesn’t kill you makes you stronger, and Perbellini and Biasutti grow from their mistakes. They learn how to listen to nature, how to love, and how to build community with others. Ultimately, they win the greatest of all rewards: the gift of true friendship.