Our heroes - Croatian war veteran Zolja, Bosnian smuggler Jasmin and Roma driver Mali, decide to rob a gas station to travel to the 2018. World Cup finals. Fleeing the police, they cross the border with Bosnia and Herzegovina and wander into the terrorist camp of radical Islamists. In a struggle for survival, we discover their past, journey from the Balkan wars of the 90s to the fears of 21st century Europe.