In summer 2014, sunflower fields and coal mines in eastern Ukraine turn into a 12 square kilometers crime scene. A multi-layered investigation into the downing of flight MH17, in which a butterfly-shaped shrapnel found in the pilot's body implicated the state responsible for a war crime that remains unpunished.