In a not-so-distant future, AI is all the rage and nature is becoming a distant memory. Tech giant Pegasus offers couples the opportunity to share pregnancy on a more equal footing via detachable artificial wombs, or pods. But at what cost? Rachel and Alvy, a New York couple, are ready to take their relationship to the next level and start a family. Rachel’s work gives them a chance to fast-track to the top of the Pegasus waiting list. But Alvy, a botanist and devoted purist has doubts. Nonetheless, his love for Rachel prompts him to take a leap of faith. And so begins the wild ride to parenthood in this brave new world with all its twists, turns, and bumps along the way.