Argonuts invites you to embark on Pathie, a young super smart and adventurous mouse, and her cat-mate Sam’s colorful journey in Ancient Greece. Alongside the - now old - hero Jason whose city is threatened by Poseidon himself, their quest will bring them and their fellow-friends to confront the most bizarre and angerous creatures from this age of mythology.