The rugged Swiss mountain valley of Bregaglia has produced an entire dynasty of artists: the Giacomettis. Alberto revolutionised the art world with his slender sculptures. Before him, his father was an Impressionist of the first hour. What makes this valley the birthplace of so many artists? Director Susanna Fanzun follows in the footsteps of this extraordinary family.