Amine Diare Conde fled from Guinea to Europe at the age of fifteen. He is the initiator of “Essen für alle”, a free food distribution for those who have too little food during the Corona pandemic and after. His voluntary work makes the 22-year-old the best-known asylum seeker in Switzerland. In the little time he has left besides the project, the rejected man fights for his right to stay.