Years ago, three best friends were making a stir in Berlin’s arts scene and nightlife: Maria, a director; Laura, a young actress; and Jan, a DJ. Now they all meet up on a farm in the Black Forest where Laura and Jan had moved to fulfill their dream of a rural life. The illusions they’d all once had have given way to a life that is anything but glamorous. This is partly comical, partly tragic, and as the masks come off, it becomes clear that Maria still has a score to settle.