Love and crime and secrets and dreams intertwine in this ensemble tale that wends its seductive way through a tight-knit community in a Georgian seaside town. Nothing is as it seems in the modulating rhythms of fate, the shifting loyalties and the ultimate reality that "neighborhood" sometimes really means "family".