Seven-year-old Sol spends the day at her grandfather’s home, helping her aunts Nuri and Alejandra with the preparations for a surprise party they are throwing for Sol’s father, Tonatiuh. As daylight fades, a strange and chaotic atmosphere takes over, shattering the bonds that hold a family together. Sol will come to understand that her world is about to change dramatically...