A newborn baby boy is rescued from a storm one night. Paramedic Elias and his wife take him in, name him Jon, and raise him. As a young man, Jon is attacked and commits manslaughter. The victim is none other than ... During his incarceration, Jon and a female prison officer named Iro become a couple. The tape recorder is playing baroque music: the playlist includes Monteverdi, Bach, Pergolesi.