A young mother runs across a mountain meadow with her children and they save a sheep from drowning. A girl cares for her elderly grandmother so tenderly that you want to cry while another practices being a teacher with just the right tone of voice, her dolls lined up before her as willing pupils. The fathers are mostly absent: as construction workers or tradesmen, they rarely share their daily lives with their families.