Stefan, a Romanian construction worker living in Brussels, is on the verge of moving back home. He cooks up a big pot of soup with leftovers in his fridge as a goodbye gift for friends and family. As he is about to leave, he meets a young Belgian-Chinese woman who is working in a little restaurant while researching her doctorate on mosses. Her attention to the near-invisible stops him in his tracks.