Laos. Dozens of teenagers are living and studying together in Buddhist temples. A young man crosses the river every day to read a text to an elderly woman that serves as a guide for finding one’s way through the afterlife. When the woman dies, her spirit begins a sensory journey towards reincarnation in its next body. To complete the journey, you have to entrust yourself to be carried away by the sound and light.