A teenager is sitting in the doctor’s consultation room, the camera films her from behind so that she remains anonymous. She tells the doctor how she got pregnant. Her boyfriend had assured her he would take care. Now she has to make a difficult decision. You can feel her anguish in every sentence she utters. And there’s no sign of the boyfriend.