An assortment of metal objects lies spread out on the kitchen table in front of Pietro. Closing his eyes, he gingerly stretches out his hand. Word of the boy’s psychokinetic abilities has travelled far beyond the borders of the small Italian village; they say he is able to bend more than just spoons.