Sofia lives in an old farmhouse at the foot of Pietra di Bismantova, where even the word internet sounds unknown. She runs a farm where tourists in search of peace arrive and she takes care of her cows, as well as her herbs and the milk with which she produces an excellent Parmesan. But that place is ideally placed to place a telephone tower that will bring progress to the whole area. How can nature and silence coexist with technology capable of improving our lives?