Thirty-nine-year-old Camil embarks on a dreamlike trip where the banal and the surreal merge. Struggling to come to terms with losing control – of his work, his social status, his relationship – he sets off on a search that leads him to question the basis of his identity as a man. He pursues his girlfriend into an increasingly bizarre and disturbing world of community and ritual before being confronted by a tragi-comic role-reversal that leads us to question everything.