Louison, 38, a recently separated single mother, discovers that she has Asperger's autism when her 11-year-old son Guilhem is diagnosed after having injured a classmate on the first day of school. No sooner does she feel liberated by this revelation that a social enquiry begins to find out if she should retain custody of her child. Louison will have to learn to accept herself while pretending to be as "normal" as possible. But how do you fit into a mould that you don't understand?