Eleven year old Mary has an insatiable passion for cooking, and dreams of become a great chef. Her grandmother Emer, with whom she has a very special relationship, encourages her to make this dream come true. But every path has its obstacles, and facing them turns into quite an adventure. In this delicate coming-of-age story, filled with joy & laughter, we join four generations of women as they head off on a glorious journey together. One that takes them down memory lane and gives them the opportunity to learn about each other, truly & deeply.