What to do with loss? With her hair blowing in the wind, waiting for answers that don’t seem to come, Sica stares at the waves crashing against the rocks of Costa da Morte. She’s only partially on land: her mind is mainly at sea, where her father, a fisherman, drowned. Restless and stubborn, Sica continues to roam the wild and brutal coastal landscapes. Meanwhile, a storm called Ophelia is approaching her community.