Jonny Baptiste is a reckless teen sent to live with her estranged Aunt Hildie. On the event of her 18th birthday, she experiences a radical metamorphosis: a family spell that redefines her called Forevering. When several teen girls go missing at her new school, a mythically feral Jonny goes after the Perpetrator.