Vincent is a famous successful entrepreneur. One day, a car breakdown on a mountain road temporarily interrupts his frantic lifestyle. Pierre, who lives apart from the modern world in the middle of sublime nature, comes to his aid and offers him his hospitality. The meeting between these two men, who are opposites will upset their respective beliefs and they will find themselves laughing. The question is...deep down, are they really each living the lives they want to live?