The rise and fall of a blind artist who has the extraordinary gift of making true-to-life portraits just by listening to human voices, and of becoming a TV-junk star. A fable on the need to rediscover the miraculous power of dignity in a world where media's noise has solved the problem of man's imperfection simply by removing the problem itself.