Three couples attend an unusual group therapy session. The psychologist has left them some envelopes with slogans that the couples will have to address and analyze together. The proposed mechanics encourage everyone to think, discuss and finally end up showing themselves as they are. With humor, the emotional journey of the characters will be complicated to unsuspected limits.