Fosco (Francesco Ciampi) and Fred (Luca Calvani) are two very different brothers who have taken completely different paths. Life, however, puts them back on the same path, after the death of their aunt and an inheritance to share: 122 hectares of land. Fred will rediscover his roots, while Fosco will finally roll the dice of a life that by now seemed resigned and devoid of love.