With their smartphones, Parisian taxi drivers chronicle the Base Arrière Taxi, a transit hub on the outskirts of Roissy-Charles de Gaulle airport. Here, aging drivers, immigrants from all corners of the world, spend long hours waiting to be dispatched to the terminals.