Two filmmakers bring the frontline home when they expose the consequences of staying silent against a tide of autocratic violence within the military system that bleeds over to the streets of Belarus. A journalist and former military conscript join together to expose both the personal and global consequences of autocratic and institutional violence when used as a societal tool of suppression. Are we, ask the filmmakers, responsible for our world by being silent against it?