The majority of jobs that exists today will disappear within a few decades. As technology surpasses human capacity, we have the opportunity to rethink the role of work in our lives. Are we ready for an excess of time? For a work-free existence? Sweeping across four continents, the film describes widely different lives where some barely spend any time outside of work while others bathe in leisure. Through these stories and characters we are thrown into the existential tension between that which is and that which could be.