14-year-old Lucie is a resourceful teenager who takes care of her loving yet unreliable father, William, who has multiple sclerosis. Whilst William hangs out in his wardrobe and devises pranks and jokes to make his daughter smile, Lucie tries her best at school while juggling a job in a sandwich shop and all the chores at home. Her vividly imaginative mind and the novel she is writing are her only distractions. But when a social worker is appointed to visit them, Lucie and William elaborate a complex plan to make social services believe they live a perfectly normal life.