Loner, full of hang-ups, asocial, Ludovico dwells like a voluntary prisoner in his grandmother’s old mini-apartment, while dreaming of a future that he thinks will never come true. The world is mean, out there. But one night, this cruel world bursts in and settles into his house. This world is called Jack, same age as Ludovico, but with a very different character: tough, determined, a criminal maybe. The forced cohabitation of these two souls that have been wounded for different reasons triggers a series of unimaginable situations that range from dramatic to downright comical. But meanwhile, reality rears its ugly head: out there, stronger than everything there’s a real looming threat and no one can defend them. They’ll have to work it out on their own.