A young woman, who has recently become a mother, decides to take her own life by throwing herself from the top floor of a building. Why did she do it? We do not know. And maybe, at that moment, she doesn't even know it. But that suicide attempt was unsuccessful and today, that young woman, wants to understand. Fuani Marino decides to use the tools of literature to reconstruct a true story, her own.