Sandra, a German writer, lives with her husband Samuel and their visuallyimpaired son Daniel in a remote mountain chalet in the French Alps. When Samuel falls to his death in mysterious circumstances, the investigation cannot determine whether it’s suicide or foul play. Sandra is ultimately arrested for murder and the trial puts their tumultuous relationship and her ambiguous personality under the microscope. As her young son takes to the stand, doubt starts creeping in between them.