Anne, a brilliant lawyer, lives in perfect harmony with her husband Pierre and their six and eight‑year-old daughters, in a house on the heights of Paris. One day, Theo, 17, Pierre’s son from a previous marriage, moves in with them. Anne is troubled by Theo and gradually engages in a passionate relationship with him, putting her career and family life in danger.