Mark is an intelligent lawyer and Martial Artist who becomes a Martial Art Champion. Mark is introduced to a Masonic Organization where he fights for a lot of money against criminals who want to win for their freedom. Mark uses his winnings to help associations that deal with poor children in the world, in which his girlfriend Aurora is also a part of. During the fights Mark will go through many emotions and challenges to the death of his opponents.