In a small village in Galicia (northern Spain), Pablo's family lives attached to their ancient traditions and beliefs. He left this place 20 years ago to live in a different way, feeling that he did not belong to that world, now, he needs to come back, but nothing seems to have changed. With his grandmother Alicia, Pablo starts to rediscover rites and beliefs, so she opens a new time between them, a new connection that Pablo can now feel... but perhaps not for a long time.