In 1870s France, Rosalie is a young woman unlike any other, she hides a secret. She was born with a face and body covered in hair. She is a genuine bearded lady, but she doesn’t want to become a common freakshow. She’s concealed her peculiarity all her life to stay safe, shaving to fit in. Until Abel, an indebted bar owner unaware of her secret, marries her for her dowry. Rosalie’s only wish is to be truly seen as the woman she is despite a difference she no longer wishes to hide. But will Abel be able to love her once he finds out the truth?