Ali is a 14-year-old teenager on the loose. To give him a proper education, his single mother sends him to a madrassa in Mali. When Ali comes back ten years later, he is a completely changed young man in his twenties. He has received a pious religious education and his deep knowledge of Islam makes him the perfect candidate to be the local Imam of his city, despite his young age and the doubts of his mother. His modern views and charisma quickly make him popular amongst his Muslim community, until his will to do good meets his new ambition.