How to create a world of your own? How to push back the limits of your imagination? An exploration in search of extraordinary territories, terrestrial or celestial paradises, intriguing and uncharted. A journey out of time, seeking encounters with those who imagine other worlds within this world. A breath of freedom towards the most striking universes.