Caiti Lord kills time watching the tumble-weeds roll by through the window of the local radio studio in Madrid, New Mexico. In between records, she opens up, confiding her bygone teenage Broadway ambitions. Now, she is 30 years old but she hasn’t given up on her dreams. Armed with her guitar, she decides to sing her blues.