Lou and Max, a happy young couple, want to adopt a baby so bad that they’ve done everything they know to create a picture-perfect profile. They’ve lied about their income, families and living situation. Now all that’s left is to get married – in the simplest, sweetest, smallest wedding possible. But their zany best man and bridesmaid have other plans in store. Gradually the intimate little ceremony turns into a huge and unconventional wedding bash! Family, friends and even the adoption agent show up to take part in an explosion of utterly incredible situations. Can they get away with their lies and save their wedding?