Thien has to take the remains of his dead sister-in-law to the family village, accompanied by his five-year-old nephew. In the hinterland of Vietnam, spectres of his own youth, of his brother, who has left to rebuild his life elsewhere, and of the war also await him. This is a pilgrimage with mystical overtones, to rural parts of the country and its little-known Christian minority. The film interrogates the persistence of faith, not only in God but in the delicate beauty of earthly existence.